Call of Duty: Modern Warfare فصل دوم خود را از اواسط ماه فوریه با نقشه ها و سلاح های بیشتر و اضافه شدن Ghost به عنوان یک اپراتور جدید برای بازیکنان آغاز کرد. با این حال ، از زمان شروع آن ، چندین نشت آنلاین از حالت جدید رویال نبرد ظاهر شده است. پس از چند هفته گمانه زنی ، اکتیویژن تأیید کرد که به زودی خواهد آمد. 

Warzone حالت Call of Duty Battle royale است که طبق آخرین توییت روز دوشنبه از حساب رسمی توییتر بازی در تاریخ 10 مارس عرضه می شود. این بازی برای همه رایگان خواهد بود و  بازیکنان نیازی نخواهد داشت که نسخه ای از Modern Warfare را در اختیار داشته باشند. 

 

تأیید اکتیویژن پس از آن منتشر می شود که YouTuber Chaos دوشنبه ویدئویی را منتشر کرد که اطلاعات جدیدی راجع به بازی فاش می کرد ، اما سپس آن را حذف کرد. ویدئوی 11 دقیقه ای که اکنون حذف شده است شامل فیلم بازی ها و همچنین جزئیاتی است که وی از طریق تفسیر ارائه می دهد.

 

یک بخش جدید از اطلاعات در مورد Warzone که در این فیلم فاش شده است ، اضافه کردن خلیج ها است. با توجه به نشت ، بازیکنانی که کشته می شوند خود را در این زندانها پیدا می کنند که در آنجا مجبورند با یکدیگر مبارزه کنند تا دوباره به بازی بازگردند. بازیکنان دیگر ظاهراً می توانند از آنجا که منتظر نوبت خود هستند ، تماشای بازی را از بالا مشاهده کنند .

 

Warzone همچنین روش متفاوتی برای رسیدگی به احیای زندگی خواهد داشت. طبق این فیلم ، بازیکنان می توانند توانایی احیای هم تیمی های خود را در ایستگاههای خرید واقع در نقشه ، خریداری کنند. آنها همچنین می توانند هزینه سنگفرش ها را بپردازند ، اینها حملات ویژه ای است که می تواند چندین بازیکن را در یک منطقه از طریق بمب و وسایل نقلیه حمله کند. 

 

سایر جزئیات ذکر شده در این ویدئو ، مسابقات 150 نفره ، زره پوش برای کمک به محافظت در برابر گلوله ها ، اسلحه های غارت شده از دشمنان فرو رفته و چندین وسیله نقلیه موجود برای عبور از روی نقشه است.YouTuber TheXClusiveAce یک ویدیو را در تاریخ 16 فوریه ارسال کرد که نشان می داد نقشه Warzone چه می تواند باشد. در نقشه اخیراً Atlas Superstore که به تازگی اضافه شده است ، بازیکنان می توانند یک نگاهی اجمالی به دست بیاورند که حالت جنگ رویال می تواند در کجا انجام شود.