تقریبا در اواخر اسفند ماه سال 1395 بود که بازی زولا (Zula) با همکاری دو استودیوی بازی‌سازی سورنا‌ گیمز، مد‌ بایت گیمر و مجموعه شاتل‌لند معرفی شد. این بازی که بسیار شبیه به بازی کانتر استریک است، به شکل ویژه ای هیجان را برای علاقمندان به بازی های سبک تیر اندازی به ارمغان می‌آورد!

در این بازی آنلاین دو تیم مختلف وجود دارند که روندی کاملا مشابه با بازی کانتر استریک را ارائه می‌کنند. گروه اول تبهکاران هستند و گروه دوم هم مامورین ویژه ضربت را شامل می‌شوند. این دو تیم در یک رقابت آنلاین و جذاب باید به شکل های مختلفی با یکدیگر بجنگند و سعی در نابودی یکدیگر داشته باشند. بازی آنلاین زولا (Zula) شامل مودهای مختلفی می‌شود که برخی از آن ها مود شات گان، مود بازی با تفنگ دوربین دار یا اسنایپ (Snipe)، بازی با چاقو (Knife)، مود کشت و کشتار، مود تصاحب پرچم، مود فعال کردن بمب و غیره نام دارند.

یکی از مزایای زولا، وجود سرورهای داخلی برای آن است که همین امر سبب می‌شود تا پینگ هر بازیکن در بهترین حالت خودش قرار داشته و حتی اگر سرعت اینترنت شما هم چندان بالا نباشد، باز به راحتی بازی کنید. در این بازی شلیک‌ها همگی در همان لحظه انجام شده و تمام بازیکن‌ها به صورت Real Time در صحنه نبرد حضور دارند.

از سوی دیگر، گرافیک بازی نیز به شکلی طراحی شده تا حتی سیستم‌های متوسط هم بدون آنکه دچار افت فریم شوند، توانایی اجرای زولا را داشته و به قولی با در اختیار داشتن تنها یک سیستم معمولی، قادر به تجربه زولا خواهید شد.

در تنظیمات 5 سطح مختلف برای تغییر قدرت گرافیکی و همچنین رزولوشن‌های مختلف وجود دارد و برای همین کسانی که سیستم بهتری در اختیار دارند، قاعدتا لذت دو چندانی هم خواهند برد.

یکی دیگر از مزایای این بازی مصرف کردن حجم کمتر اینترنت نسبت به سایر بازی های آنلاین است. بطوری که در هر یک ساعت بازی کردن حجمی حدود 20mb مصرف می کند و این امر یکی از ویژگی هایی است که می تواند زولا را نسبت به بازی های هم رده خود متمایز کند.

 

گیم پلی زولا

در ادامه می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از سایت اصلی زولا دانلود کنید: