در این مطلب از وبلاگ بروزیها به معرفی چند شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر می پردازیم و برخی از ویژگی ها و مشخصات آنها را بیان میکنیم. در گام اول باید بدانیم که یک شبیه ساز اندروید چه کاربرد هایی دارد و ما به چه دلیل به آن نیاز پیدا خواهیم کرد ؟؟‌!!

به‌عنوان مثال شما می‌توانید توسط یک شبیه ساز، سیستم عامل اندروید را بر روی ویندوز دستکاپ تجربه کنید ، انواع برنامه ها و بازی های اندروید را در ویندوز اجرا کنید و از سرعت و کیفیت بالاتری نسبت به تلفن های همراه بهره مند شوید.

برخی برنامه‌نویسان و یا دولوپرها نیز می‌توانند با نصب شبیه ساز، برنامه‌های خود را بدون دسترسی به گوشی اندرویدی تست کرده و یا رابط کاربری آن را شخصی سازی کنند...

 

بهترین شبیه ساز ها کدامند؟

اگر شما هم دوست دارید از یک شبیه ساز حرفه استفاده کنید ، ما برای شما چند پیشنهاد داریم :

 

1- شبیه ساز Blue Stacks

 

به کمک این نرم افزار می توانید نرم افزار ها، بازی ها، تصاویر، فیلم ها و … را ما بین ویندوز و گوشی خود انتقال داده و اقدام به فعالیت های مورد نیازتان کنید. در واقع به کمک این محصول پرکاربرد قادرید تا به سادگی فضای ویندوز تان را تبدیل به یک سیستم عامل اندروید کنید.

 

2- شبیه ساز nox

 

Nox Player را می توان یکی از سریع ترین، بهترین و کارآمدترین نرم افزارهای شبیه ساز اندروید برروی ویندوز دانست که با دارا بودن محیط کاربری بسیار زیبا و بدون ابهام تجربه ای متفاوت از داشتن اندروید را در PC شما به ارمغان می اورد! این نرم افزار همانند برنامه معروف بلواستکس برای اجرای برنامه ها و بازی های اندرویدی برروی ویندوز ساخته شده است و با نصب آن برروی کامپیوتر شخصی خود می توانید سیستم عامل اندروید را شبیه سازی کرده و تمامی بازی ها و برنامه های اندرویدی را از طریق کامپیوتر اجرا کنید!

 

3- شبیه ساز memu

 

نرم افزاری مفید با پشتیبانی از زبان پارسی برای افرادی که طرفدار اندروید هستند و به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در ویندوز اجرا کنید. توسط نرم افزار MEmu که دارای اندورید نسخه 5 و 7.1 ( که از طریق کنترل پنل نرم افزار بصورت آنلاین نصب میشود ) میباشد، میتوانید اپلیکیشن های اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در ویندوز خود تست و استفاده کنید.

 

جهت دانلود این نرم افزار ها میتوانید به سایت فارسروید و یا سرزمین دانلود مراجعه کنید و نسخه اصلی آنها را با امکانات حرفه ای دانلود نمایید.